GARANȚIE ȘI SERVICE POST VÂNZARE
Pentru orice detalii legate de garanție vă rugăm să contactați departamentul de service. Toate produsele cumpărate prin intermediul acestui site beneficiază de condiții de garanție de conformitate conform OUG nr. 140/2021. Pentru toate produsele care beneficiază de garanție (produsele de folosință îndelungată) veți primi certificat de garanție la livrarea produsului.
Certificatul de garanție, imprimat pe hârtie, va însoți produsul în momentul livrării sau va fi generat pe orice alt suport durabil și poate fi trimis cumpărătorului pe adresa de email. Certificatul de garanție conține elementele de identificare a produsului, termenul de garanţie, durata medie de utilizare, modalitățile de asigurare a garanţiei - întreţinere, reparare, înlocuire și termenul de realizare a acestora, inclusiv denumirea și adresa vânzătorului şi ale unităţilor specializate de service care vor asigura reparația produsului. Lipsa certificatului de garantie al Produsului trebuie semnalata in maxim 24 (douazecisipatru) de ore de la receptia Produsului pe adresa _comenzi@clinicafarm.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
DESCRIEREA ȘI RETURNAREA PRODUSELOR
Societatea depune toate eforturile pentru a fi cât se poate de precis. Cu toate acestea, Societatea nu garantează că descrierile produselor sau a altor tipuri de materiale care au legatură cu acestea sunt precise, complete, curente sau fără erori. Dacă un produs oferit pe Site este diferit față de descrierea aferentă acestuia, il puteți returna respectând prevederile Politicii de returnare a produselor a Site-ului și în conformitate cu legislația română în vigoare.
Consumatorul are dreptul să notifice în scris Societatii că renunță la cumpărare, fără penalitați și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 0 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului, în conformitate cu dispozițiile Ordonantei de Urgenta nr. 34/2004.
În cazul în care ințelegeți să valorificați acest drept aveți următoarele obligații:
• de a returna produsul cumpărat, în ambalajul original, nedeteriorat, pe cheltuiala dvs.
• de a returna produsul cumpărat în stare de funcționare, nedeteriorat, în starea în care v-a fost livrat, pe cheltuiala dvs.
In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data primirii de catre Societate a notificarii de retragere de la Cumparator.
Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Produselor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Produsele (se va lua data cea mai recenta).
Daca Produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, Produsul este deteriorat), ne rezervam:
• dreptul de a refuza Produsul si, pe cale de consecinta, reexpedierea Produsului catre Cumparator, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre Cumparator;
• dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea Produsului in stadiul initial, de minim 20% din valoarea Produsului;
• dreptul de a solicita o taxa pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea Produsului ca resigilat, stabilita unilaterial de Societate, dupa caz.
In cazul in care exista doua comenzi ce nu au putut fi livrate din motive legate de Cumparator (din vina exclusiva a Vanzatorului) , Cumparatorul are optiunea de a achita costul transportului sau de a ridica produsele de la sediul farmaciei din Calea Plevnei nr. 159, Bussines Garden Bucharest, CB, cam. 18-19-20, sector 6, București. In acest caz nemaifiind aplicabile dispozitiile conditiilor generale de afaceri privind transportul gratuit.
Deoarece, in cazul vanzarilor la distanta Cumparatorul nu are posibilitatea de a verifica Produsele inainte de incheierea Contractului, acesta are dreptul de a se retrage din Contract.
Cumparatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii Produselor care rezulta din manipulari altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii Produselor. In cazul in care Cumparatorul isi exercita dreptul de retragere dupa ce a utilizat Produsele intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii, caracteristicilor si modului de functionare a acestora, Cumparatorul este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii Produselor.
Urmatoarele Produse nu sunt acceptate la retur: medicamentele OTC/RX, produse ce au conditii speciale de transport si depozitare (produse ce trebuie depozitate la temperatura controlata), produse a caror integritate a fost afectata.
In cazul in care Cumparatorul se retrage din Contract in termenul legal de 14 zile, iar Produsul/Produsele returnate nu sunt complete, au sigiliile de protectie rupte sau sunt in mod evident utilizate sau deteriorate, Vanzatorul poate solicita despagubiri si stabili si retine valoarea despagubirilor din pretul de achizitie de rambursat Cumparatorului. In acest caz, Vanzatorul va returna Cumparatorului doar diferenta dintre despagubiri si pretul de achizitie.
Cumparatorul ia la cunostinta prin prezentii Termeni si Conditii, in conformitate cu art. 16 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2014, ca nu se poate retrage din Contract in cazul in care:
• Produsele livrate au fost confectionate dupa specificatiile Cumparatorului sau sunt personalizate;
• Cumparatorul a indepartat sigiliul de protectie;
• Produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid (cu titlu de exemplu, dar fara a se limita la hrana pentru bebelusi (lapte, piureuri, sucuri, biscuiti, saruri de rehidratare etc.)
• produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator (medicamente de uz uman, produse cosmetice, produse de igiena intima si produse care intra in contact cu mucoasa umana: scutece, periute de dinti, biberoane, suzete, nebulizatoare, termometre rectale, pompe de san, irigatoare, centuri postnatale, protectii mameloane, dus bucal, jucarii dentitie. Prezenta lista nu este exhaustiva).
• produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.
• Produse sigilate incadrate in categoria medicamentelor de uz uman, care necesita conditii speciale de depozitare si pastrare, astfel cum acestea sunt mentionate in prospect de detinatorul autorizatiei de punere pe piata. Prin exceptie, se accepta returul medicamentelor de uz uman sigilate/desigilate care prezinta deficiente de calitate si/sau conformitate constatate de o autoritate competenta.
Indiferent de tipul de achiziție, medicamentele OTC/RX nu pot fi returnate.
De retinut ca, se poate intampla, in mod exceptional, ca Vanzatorul sa nu poata livra Produsul comandat in conditiile convenite prin Contract sau Comanda, caz in care Vanzatorul isi rezerva dreptul de a se retrage din Contract.
Atat Vanzatorul, cat si Cumparatorul, au dreptul de a se retrage din in cazul unor modificari semnificative ale preturilor cu ridicata ale Produselor comandate, in cazul unor modificari semnificative ale preturilor de expeditie sau in cazul in care Vanzatorul devine constient de faptul ca Produsele au fost, din greseala, ofertate la un pret eronat, iar Cumparatorul nu accepta modificarile corespunzatoare aduse Contractului, adica o majorare a preturilor Produsului sau a majorare a pretului de expediere a acestuia.
Vanzatorul are dreptul de a se retrage din Contract in orice moment inainte de livrarea Produsului catre Cumparator, caz in care Vanzatorul va comunica imediat Cumparatorului retragerea sa din Contract la adresa de e-mail pusa la dispozitie de Cumparator prin Comanda. Vanzatorul este, in continuare, obligat sa ramburseze Cumparatorului pretul achitat pentru Produs.