METODE DE LIVRARE
Livrare produselor achiziționate de pe Site se va face atăt prin intermediul prestatorului de servicii de logistică și transport aflat în contract cu Societatea, cât și prin intermediul serviciilor de curierat rapid.
Societatea livrează medicamente la temperatură controlată în București și Ilfov.
Tarif de livrare pentru medicamentele ce se transportă la temperatura controlată este de 20 lei (TVA inclus) pentru comenzile până 299 lei (TVA inclus).
Tariful de livrare pentru produsele non-farma este de 20 lei (TVA inclus) pentru comenzile până 299 lei (TVA inclus).
Produsele achiziționate de pe Site vor fi livrate prin intermediul prestatorului de servicii logistice și de transport sau prin firma de curierat rapid în termen de 3-5 zile lucratoare din momentul confirmării comenzii. În cazul în care produsul nu va fi livrat în termenul sus-menționat, clientul va fi informat, prin e-mail sau SMS, cu privire la noul termen de livrare al comenzii
Produsele sunt achiziționate de la Parteneri diversi și este posibil ca timpul de livrare al fiecărui Produs să varieze.
Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Produselor și va asigura transmiterea documentelor insoțitoare.
Vânzătorul va efectua livrarea Produselor numai pe teritoriul României.
Recepționarea Produselor se va face în momentul în care curierul va înmâna coletul, iar Clientul, prin semnarea actelor de recepție, este de acord că a primit Produsele în condiții bune și în integralitatea lor.
Proprietatea asupra Produselor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea Cumpărătorului în locația indicată în Comandă (întelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscală în cazul livrărilor efectuate de personalul Vânzătorului).
Societatea își rezervă dreptul de a întârzia sau anula livrări ale produselor comandate în situația în care comenzile nu pot fi onorate din motive ce nu țin de Societate, și anume: incendii, inundatii, epidemii, greve, acte de terorism, tulburari civile sau orice alte cauze de forta majora, cele enumarate nefiind limitative.
Societatea poate denunța unilateral contractul, nemaionorând automat comanda efectuata de către Client, fără a putea fi obligată la plata de despăgubiri, indiferent de natura lor, în urmatoarele cazuri:
• banca emitenta a cardului Clientului nu acceptă plata, în cazul în care plata s-a efectuat online;
• procesatorul de carduri nu validează tranzacția prin card bancar din diverse motive;
• Clientul nu confirmă comanda efectuată pe Site;
• Clientul nu a furnizat date corecte și/sau complete la momentul întocmirii comenzii.
Detaliile de livrare a produselor nu constituie o obligație contractuală din partea Societății. Pentru evitarea oricărui dubiu, Societatea nu poate fi obligată la plată de daune-interese, în cazul în care Clientul poate fi sau este prejudiciat în orice mod de pe urma încălcării detaliilor de livrare.
Societatea poate cesiona și/sau subcontracta o terța parte pentru servicii ce țin de onorarea comenzii, cu informarea Clientului, nefiind necesar acordul acestuia.
Societatea include în coletul expediat către Client toate documentele necesare.
Societatea informează clientul prin notificare scrisă, pe e-mail clientul asupra stadiului în care se află comanda.
Livrarea produselor se va face numai către persoanele cu capacitate deplină de exercitiu, pe baza unui act de identitate.
In cazul in care exista doua comenzi ce nu au putut fi livrate din motive legate de Cumparator (din vina exclusiva a Vanzatorului) , Cumparatorul are optiunea de a achita costul transportului sau de a ridica produsele de la sediul farmaciei din Calea Plevnei nr. 159, Bussines Garden Bucharest, CB, cam. 18-19-20, sector 6, București. In acest caz nemaifiind aplicabile dispozitiile conditiilor generale de afaceri privind transportul gratuit.
Societatea nu garantează disponibilitatea în stoc a niciunui produs afișat pe Site, motiv pentru care Societatea va avea dreptul de a nu livra parțial sau integral o anumită comandă în cazul în care anumite produse nu mai apar în oferta curentă sau nu sunt disponibile din alte motive (lipsă temporara din stoc, epuizarea editiei, etc.).
În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, Societatea își alocă dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța Clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută, dacă livrarea nu s-a efectuat încă.
Fiind de acord cu acest document, Clientul își asumă în totalitate aceste riscuri.